پیام محمد اولیاء، مدیرعامل گروه، در گرامیداشت سی‌امین سالروز تاسیس مپنا

گروه مپنا امروز سی‌امین سال فعالیت خود را جشن می‌گیرد. با نگاهی به گذشته تا اکنون درمی‌یابیم مپنا همواره در مسیر دانش، پویش، تلاش، ارزش‌آفرینی و ارائه راه‌حل‌های موثر در صنعت کشور گام برداشته است.

مپنا که همچون نهالی مبارک در مرداد 1372 بنیان نهاده شد، با تلاش‌های بی‌شمار کارکنان و مدیران آن طی سه دهه به درختی تنومند در صنعت و مهندسی کشور تبدیل شده است.

گرچه ماموریت اصلی شرکت‌ها سودآوری برای سهام‌داران است، اما در دنیای کنونی، این نهادهای سودآور، فراتر از بنگاه‌های اقتصادی عمل می‌کنند و تاثیرات بی‌بدیلی بر توسعه پایدار جوامع دارند.

به ثمر نشستن بسیاری از ظرفیت‌های رو به توسعه مپنا طی این سال‌های توأم با کوشش و رنج در کنار سایر تلاشگرانِ عرصه صنعت کشور، هم لذتی وافر دارد و هم تبدیل به فرصتی برای مواجهه مبتکرانه با چالش‌های جهانِ صنعتی پیشِ رو شده است.

توسعه انواع فناوری‌ها و تولید روزافزون تجهیزات صنعتی در حوزه‌های مختلف کسب و کار گروه مپنا نیز نتیجه زیبنده‌ای‌ است که زبان هر مخاطبی را به تحسین می‌گشاید و این تقدیر، شایسته یکایک کوشندگان، مدیران، کارکنان و شرکای گروه مپنا از ابتدا تا کنون است.

بی‌شک در گروه صنعتی بزرگ مپنا و در مسیر روشن آینده، ماموریت‌های مپنا تنها به حل چالش‌ها منحصر نیست و مرزهای خلق آینده با اتکا به توان متخصصان داخلی، توسعه خواهد یافت. از همین رو چشم‌انداز مپنا به عنوان یک گروه صنعتی پیشرو در دهه 1410، ضمن توسعه سرمایه‌گذاری‌های استراتژیک، بهبود اثربخشی، تولید و کسب تکنولوژی‌های جدید، تلاش در جهت مرجعیت بین‌المللی در کسب و کارهای مبتنی بر صنایع پیشرفته خواهد بود.

از پسِ گذشت سال‌ها درس‌های گذشته را مرور می‌کنیم و قدردان تلاش‌های همه انسان‌های شریفی که به هر شکل در حصول دستاوردهای گروه مپنا موثر بوده‌اند، هستیم.

اخبار